Måndag

Dimman ligger tung utanför mitt fönster.
Idag är det jobb som gäller som sagt och i morgon är jag ledig.

I natt har jag sovit ganska bra, men nästan för tungt.
Så jag är nästan mer trött idag.


Hoppas ni får en bra dag idag :)


Haha det var The Studio jag var på! :D Jättekul ju. Mhmm svindyrt!! Jag köpte 10 bilder för 1700, haha. Fy fan. Ångrar det nu kan jag lova för bilderna såg bättre ut på deras dator. När jag kom hem och la in dem fick jag redigera dem för färgerna var dåliga och kvaliten var inte den bästa. Köpte du några bilder när ni var och fotade er? :p

2010-04-12 | 11:23:18

Haha okej! Det är ju ändå kul att ha bilderna längre fram så :)

2010-04-12 | 13:18:32

Ja de får vi ju ta och göra :)

2010-04-12 | 17:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback