Helg :)

God morgon gott folk.

Igår var jag i globen i stort sett hela dagen.
Var och kollade på Sm-finalerna i Innebandy :)
Där Rönnby vann på damsidan och Storvreta vann på herrsidan.
Robins familj kom upp och kollade finalerna också så de var trevligt. =)
Avslutade dagen med middag på Olearys där jag fick en födelsedagspresent som jag vart väldigt glad över.
Presentkort på Gina, kan behövas nu när jag gått upp så mycket i vikt av mina tabletter jag äter.

Idag ska vi hämta smörgåstårtan runt 11.00 och mamma,Therese och Andreas kommer vid 12.30 ungefär.
Hoppas pappa kommer då också men har inte fått något riktigt svar därifrån så jag vet inte.


Tänkte inte göra en tårta till fikat men har nog ändrat mig, ska bara se vad jag hittar för god topping på Ellbe :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback