Vart tog mina pengar vägen?

Sitter nu hemma i soffan efter att ha varit på innebandy.
Balrog-Aik resultatet vart då 4-15....

Men min största fråga är egentligen, vart tog mina pengar vägen?
De kräver ett inträde på 120 kr om man inte har medmera kort...
Och vad får man för de pengarna?
Jag fick en godis och ett matchprogram, kom ihåg detta matchprogram för det återkommer jag till senare.

Hallen ser likadan ut som vanligt, lika gammal och sliten sen jag själv stod där nere på golvet.
Man har ont i hela kroppen redan efter 5 minuter.
Då är första frågan är hålen lagade?
De var massa tejp på golvet så jag vet inte.
Ljudnivån på musiken fanns knappt, samt när speakern pratade så hörde man inte ett skit.
Kanske för han var nervös för han pratade så fort så jag uppfattade inte ett ord vad han sa.

Njaa de känns inte riktigt bra, sen när man tittar in spelarna på plan och ska kolla vad de heter i matchprogrammet så är det fel....Spelare finns inte med, fel nummer på olika spelare osv.
Så ja, är man inte van att se på innebandy eller de två lagen är de inte så enkelt att hänga med.

Sen i pausen så går många till caféterian eller till toaletten.

Ja då när man kommer in på damtoaletten så finns de 4 st.
En var trasig, så den fick man inte gå in på, två av de hade trasig lampa så där var de kolsvart...
Så de var en man kunde gå på..
MEN!!! Där fanns det ingen toalett sits eller toapapper...
Usch och fy och blä på den toaletten.

 

Så just nu frågar jag mig bara, vart tar mina 120 kr vägen?
Inte till toaletterna, hallen, matchprogrammet...

Någon som kan förklara detta för mig?

 

Matchen i sig var annars ganska bra faktiskt,kul att se lite bekanta ansikten och så.
Många mål, lite slarv och mycket snyggt.

Det var allt för mig.

 



Man undrar ju.. gissar att det var hallen i Hallunda? Det säger väl allt måste jag säga - tyvärr

2009-09-22 | 08:42:36

Det är i Nacka, man tar emot beställningar & är på lager & packar ordrar och sen åker man typ runt i Sverige ibland på mässor och konferenser och grejer! :):)

2009-09-22 | 15:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback