Söndag

Hej på er allihopa,
blir en sen uppdatering idag då jag har haft saker för mig hela dagen.
Gick upp vid nio och åt frukost och fixade i ordning oss, åkte till Maxi och handlade sen hämtade vi Emelie vid tåget.
Åkte hit och packade upp och så.
Sen åkte vi tilll Nacka, tittade runt i affärerna och så.

Jag köpte en ny dator :D
En packard bell bärbar dator.
kostade 5990, känns riktigt bra när jag har fått igång den.

Vart tacos till middag mumsigt :)
Nu tittar  vi Benjamin button och bara tar de lugnt. :)



najs med ny dator

2009-09-20 | 21:49:13

Jag tycker den filmen var sååååå trög! :P

Härligt att du hittade en dator till slut :)

Nöjd med den hittills?

2009-09-20 | 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback