Torsdag

God morgon.
Idag skiner solen genom mina fönster och det blåser inte så mycket.
Vad skönt :)

Jobb idag som gäller men i morgon är jag ledig.
Idag ska jag fortsätta mitt projekt att märka om alla lampor och så. :)

Och vet ni?
Just nu känner jag inte av magen alls :)


Gud va skönt! :) Jag hoppas att du inte känner av magen alls idag.



Det är minte så att du kan returnera/reklamera den? Jag menar, det låter inte som en så bra dator direkt och sådär ska det ju inte hända

2009-10-15 | 09:16:18

Okej :) då får vi hålla tummarna att den vill som du vill och inte strular något mer i framtiden då!



Nu blev det bråttom bråttom, jag är också ledig imorgon om du vill ta en fika och kanske lite manikyr eller något sånt skoj? hih

kram

2009-10-15 | 10:43:37

tack :D

2009-10-15 | 13:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback