Onsdag kväll

Nu sitter jag och svär över min gamla dator eftersom min nya är på lagning.
Det går så trögt och allt funkar inte, IRRITERANDE!

På jobbet gick det bra, åt lunch med Annika vilket alltid är trevligt.

Nu sitter jag ensam hemma då robin är nere i Finspång.
Har tänt lite ljus, vart lite te och mackor till middag.
Sitter även och tittar på stockholm-arlanda.

Ska väll slå över till fotbollen snart :P


Är datorn REDAN trasig?!

2009-10-14 | 21:34:13

men jag är jätte dålig på att skriva, och jag tycker inte de är så kul :/ men tack för tipset :)

2009-10-14 | 22:32:09

Ja just jäklar!

Hur länge ska dom ha den då?



Jadu hur går det, vi får se om dom kommer ha

jobb åt mig om två veckor eller inte. Söker jobb

utifall att det är så att dom kommer hålla

på sådär för man orkar ju inte med den här osäkerheten.

2009-10-14 | 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback