Läkarbesök...

Har träffat en sån underbar läkare.
Hon förstår verkligen mig och det känns så bra.

Nu är jag i alla fall hemma veckan ut tyvärr.
Magen blir inte bättre så denna vecka ska vara en vilovecka för magen.
Ringt och pratat med chefen också så han vet hur läget är i alla fall.

Nu är det bara att vila magen och ta de lugnt :)



Ska du köra "ris och fisk-dieten" hela veckan? Snällt mot magen men usch vilken tråkig diet det är.



Skönt att du hittat rätt läkare. :)

2009-10-05 | 16:44:57

sv: Kokt fisk och ris är typ det mildaste man kan äta och det blir jag alltid beordrad att äta när jag har min återkommande magkatarr och vid vanlig magsjuka. Nyponsoppa och banan är ju bra eftersom de innehåller mer vitaminer än riset och fisken.

2009-10-05 | 19:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback