Kväller

Vilken dag, skönt att jag är ledig i morgon.
Vi fick igång telefoner samt kortterminaler idag efter att ha varit smått isolerade sen i fredags...
Nog pratat om jobbet känner ja, var och åt lunch på Heron, var folk ÖVERALLT kom ju på att de är höstlov.. så blir inge mer heron denna vecka.

Efter jobbet åkte jag med Lena till Tumba och vart hämtad av Robin i Östertälje, vi handlade lite mat och så nu är vi här.
Eller ja Robin sitter och tittar innebandy på tv och är smått okontaktbar.
Jag har ställt fram tvättkorgen och tvättmedlet, ska tvätta i morgon 07.00

Veckans planer:
Tisdag - Ledig, tvätta..
Onsdag - Jobb
Torsdag - Jobb
Fredag - Jobb
Lördag- LEDIG! Mamma och mormor fyller år, jag åker till Finspång
Söndag - LEDIG, åker till Malmö :)


Vi får se helt enkelt, sen får vi läsa brevet och se om det verkar kul :)

2009-10-26 | 22:56:06

Fyller din mormor och mamma år på samma dag? ;P



Vad ska du göra i Malmö? :)

2009-10-26 | 22:59:21

Nyfunnen kusin? :)



Haha vilket jäkla sammanträffande ;P fast hade varit coolt om du också föddes då ;)

2009-10-26 | 23:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback