Kväller

Vart en lång men rolig dag :)
Åkte in till stan och åt lunch på subway, kikade lite i gallerian och på NK.
Vart en fika på Café bellmans och efter de bestämde vi att vi skulle hem till Tessie och kolla hennes smink som hon säljer (hon säljer av märket mary kay)
Kollade vilka färger och så jag skulle ha men köpte inget idag ska fundera lite på de eftersom de kostar en del :)

Sen när jag skulle hem stannade jag en stund till i stan, kollade Åhléns där jag köpte en ny plånbok och ett par örhängen.
Min plånbok jag har nu är så stor så jag köpte en mindre :)
Nu sitter jag hemma och tar de lugnt, har tänt lite ljus och så.
Magen har varit snäll hela dagen tills jag kom hem och skulle äta middag tyvärr då började den bråka.


Alltid härligt med lite nytt, lite eller mycket, litet eller stort :)

2009-10-22 | 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback