Fredag, sista dagen :D

En dag kvar nu.
Sen är jag ledig 7 dagar, det känns väll både bra och dåligt eftersom jag har den hemska undersökningen att göra i veckan.

I natt sov jag väll sådär, vaknade då och då.
Magen känns i alla fall lite bättre idag :)
Ikväll när jag kommer hem ska jag packa och fixa så slipper jag göra de i morgon.
Här kommer en planering för veckan som kommer

Fredag- Jobb
Lördag - Ledig, till Finspång titta på Robins match
Söndag - Malmö :)
Måndag - Malmö
Tisdag - åker hem från Malmö
Onsdag- Sjukhuset
Torsdag- ledig
Fredag - Ledig


Inte helt great pengamässigt att vara ledig i en vecka fast du har ju jobbat så mycket alla andra veckor så en veckas ledigt - lovely! Då ska du njuta tycker jag :)

2009-10-30 | 10:14:14

vad ska du göra för undersökning dådÅ?

2009-10-30 | 11:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback