Underbart :D

Sitter som fastklistrad framför tvn.

VARFÖR?

Jo gott folk de är dans på tv.
So you think you can dance, helt ny säsong :)
Bästa som finns, gud vad jag saknar dansen ska ni veta.

Sitter även och funderar över mitt hår, haha ni som känner mig vet ju hur jag är.
Nu har jag haft den här frisyren och färgen sen i augusti, dags att göra något.
Sitter och mailar lite med Hanna och se om jag kan hitta någon tid att ta mig ner till Finspång.
Alternativt att jag måste hitta en ny salong här uppe då mina frisörer försvinner :P
Den ena är mamma ledig och den andra jag brukar gå till har flyttat från sthlm för kärleken


Jag ÄLSKAR so you think you can dance men jag har bara 1,2,4 och 6an :(

2009-11-11 | 23:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback