Tisdag

En arbetsdag kvar sen är jag ledig i två dagar skönt :)
Sov halvdåligt i natt då magen har spökat lite.
Robin ligger och sover och jag håller på att göra i ordning mig för jobbet.

Suttit och tittat lite på olika hemsidor nu med olika möbler,lampor och annat härligt.
En av mina favoritlampor som heter Collage har kommit i en mindre storlek.
Den skulle vara perfekt över mitt matbord här i vardagsrummet tror jag :)
Önska kan man alltid göra i alla fall

http://www.scandinaviandesign.com
Bilden lånad från hemsidan ovanför :)



När jag kollade deras hemsida tycker jag det såg ut som att man måste köpa avsnitten typ? :P Jag kanske kom in på något helt annat vad vet jag.. men då var det Grey's jag skulle kolla på så jag slapp vänta på att det skulle laddas ner ^



Vad är det för jävla tavla i bakgrunden , hahaha

2009-11-10 | 12:18:38

Usch det låter inte kul alls :( Vad är IBS?

2009-11-10 | 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback