Måndag

Gud vad kul med så många läsare idag.
Har inte skrivit något idag men har fortfarande många läsare idag.
Så vilka är ni? :)

På jobbet gick det bra idag, fick ordning på allt från helgen och så började packa upp lite nya varor och beställde lite nytt.

Magen känns ganska bra just nu :), den var lite arg i morse men de är bättre nu och de känns skönt.
När jag kom hem stod maten på bordet, vilken service :)

Är så glad att jag har Robin i mitt liv, han ställer upp och står ut med mig i både vått och torrt.

Nu sitter jag och kollar på Ullared på 5an , jag och Robin skrattar så mycket.
Ibland undrar man vart de hittar alla människor.


Som sagt kul med alla läsare, berätta gärna vem ni är och har ni frågor så hör av er så försöker jag svara :)



Jag är en av läsarna :D Hahaha ;)



Är det där Ullared programmet ens bra? :P

2009-11-09 | 21:47:53

Haha! Jag älskade den där stackars "Martin-trolovad". Honom var det synd om ;)

2009-11-10 | 08:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback