Måndag

God morgon gott folk.
Är det inte det ena så är det de andra.
Ingen feber längre, inte ont i armen..
Men nu är magen arg...

Jag som hade tänkt att ha strumpbyxor idag men de är bara att glömma då magen är arg och svullen.
Så min outfit blir inte alls som jag tänkt mig.

Så idag blir de mörka jeans, svart linne och den röda midje jackan jag köpte :)


Nu kilar jag till bussen så hörs vi hemma sen :)


Helt plötsligt tycker jag det har blivit så svårt att veta vilken soffa man ska ha.



Är det inte så att de flesta av dom här divan-sofforna har ganska låg rygg, så man får inget stöd för nacken?



Satt nämligen i en sån divan-soffa på dagis och det var så sjukt oskön så jag började må illa. haha

2009-11-16 | 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback