Kväller, han är tillbaka!!

Vart en seg dag på jobbet, inte så mycket folk sen mådde jag inge vidare heller.
Robin hämtade mig efter jobbet snäll som han var :)
Maten var bara att plocka fram sen var det dags för innebandy på tv..

Och vad ska jag säga?
Stampe var på plan igen haha.
Han har ju bytt klubb nu och nu fick man se honom på tv.
De första två perioderna var han bänkad.
Den tredje fick han spela för de var en annan spelare skadad.
Ja va ska man säga? han fick göra ett mål.
Som vanligt så stod han framför mål och bara petar in den.. Hur ofta har man inte sett att han står där?

Jag säger bara: Klipp dig, gå ner i vikt och skaffa dig ett liv. :)

Nää nu ska vi inte vara såna ska inte vara elak här. Men han har blivit lite pluffsig sen sist jag såg honom.
Men det kanske bara är tv linsen
Men det är inge kul spel...
De roligaste var nog i slut minuten när de kom en annan spelare och sprang in i honom och han vart jättearg och börja tjaffsa då tar den andra killen och "gullar" med hans kind.
Och S har typ ingen stubin, så han försöker se stor och tuff ut och den andra bara ASGARVAR åt honom :)




Stampe?!! Känner igen namnet haha, det jag blev kallad som liten för att jag heter Stappe ;)

2009-11-17 | 06:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback