Kväll med Falk

Nu är jag ledig i två dagar, skööönt :)

Inte mycket att säga om jobbet, efter jobbet så åkte jag med Towe.
Robin och jag gick direkt till Ellbe och "storhandlade" vart två kassar fulla med mat.
Hade ju 5% på köpet denna vecka så var bara att passa på :)

Sen vart det mat och film, Robin och jag ska se klart Johan Falk serien.
Har bara 6an kvar nu.

Nu ere Hells kitchen får se om de blir Johan Falk sen eller i morgon.

Har ni sett de nya filmerna om Johan Falk? Vad tycker ni om de?



Stackare! Hoppas de kan hjälpa dig så att du blir bättre!

Hur är det mellan dig och Robin då? Bra antar jag?! :)



Jag har sett alla Falk filmerna, de var riktigt bra, vissa bättre än de andra men väl värda att se ;)

2009-11-10 | 22:25:41

Jag sitter och kollar 5an precis nu :) sen blir det 6an! Har inte sett 1an eller 2an iof men dom andra! Dom är jättebra!

2009-11-11 | 00:12:34

ja det blir new moon på bio här =)

2009-11-11 | 07:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback