Jag lever...

Då var den hemska undersökningen avklarad.
Har rätt ont i magen men gissar för att de tog massa prover i magen.
Jag var svullen i tarmen samt att jag hade vita prickar?
Så de skulle kalla mig igen när de fått provresultaten om några veckor.
Robin var med hela tiden och det var så skönt, behövde bara få medecin i armen 1 gång men de tjongade till i huvudet ganska bra så behövde inge mer.

Sen har jag sovit ett par timmar och nu sitter jag här, skönt att jag är ledig två dagar till.
Börjar inte jobba förs på lördag igen.


Oj vad läskigt det låter men nu kanske det värsta är över.

Hoppas de hittar något nu som förklarar problemen med magen och som går att bota lätt. Håller alla tummar och tår som vanligt. :)

2009-11-04 | 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback