Finspång igen

Nu är vi tillbaka från Malmö och jag är på fastande mage.
Sitter och dricker mitt laxermedel och är vrålhungrig då de andra äter middag nu.
Är inne på min första liter och har 3 kvar efter det.

Malmö var kul, i söndags var vi på svensson svensson och åt på Casa mia.
Har inte skrattat så mycket på länge.
Igår var vi ute på stan och gick, sen vart magen dålig så jag låg eftermiddagen på hotellet och tog de lugnt.
På kvällen vart det middag på Jensens.

Idag åkte vi hem efter frukosten, stannade och åt min sista måltid :P som vart buffé i jönköping, tittade lite i butikerna och nu är jag här.

Undersökningen i morgon känns förjävlig, är jätterädd och har inte sovit ordentligt på ett par nätter nu.
Nä nu ska jag fortsätta dricka mitt medel..



Tänker på dig systeryster!

Du kommer att klara det galant, du vet ju hur bra det gick med den där slangen i näsan som du var så orolig inför.

Kram

2009-11-03 | 19:23:23

Vad kul att se svensson svensson.

2009-11-03 | 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback