Måndag, jag lever ;)

Ja gott folk, jag valde att ha en bloggfri helg. Försökt att inte sitta vid nätet alls :)
Bara tittat resor med hjärtat typ :)

I fredags efter jobbet så åkte jag till Robin.
I lördags var vi i Linköping och gick och tittade, var mysigt.
Sen åkte vi till Bergs slussar och njöt av vädret.

Igår var de inge speciellt på schemat tog det mest lugnt.
Likadant idag, Robin gjorde lunch åt oss en jättegod sallad :)

Nu dröjer det ett par dagar innan vi ses igen tyvärr, typ 10 dagar eller något :(

Här är lite bilder från lördagen



Uchdå :( hoppas verkligen det inte är något allvarligt och att hon mår bra snart! Jag var nyss på vårdcentralen och har fått tabletter och grejer att dricka. KUL

2009-05-19 | 10:02:17

Hejsan! Is du had by Inte så mycket längder att kunna Leka loss med! Men något snyggt skulle ju vara en kort asymetrisk frisyr med en hel brun färg! En asymetrisk frisyr behöver inte mycket färg då den är så stark I sig!



Kramar!

2009-05-20 | 08:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback