Måndag

Hej allihopa.
Hoppas ni har haft en bra dag idag.

Själv har jag jobbat och så,  på lunchen var jag på heron och åt.
Tittade lite på media markt och så.

På jobbet var det lugnt och tråkigt, men fick mycket gjort i alla fall.

I morgon är jag ledig och de ska bli så skönt.
Ska fixa i rummet och så kanske till gymet också :)


Nä nu ska jag ta de lugnt , kanske skriver sen.


Bara att höra av dig så får vi fixa allt runt omkring med bensin och sånt men det är inte så viktigt :) men som sagt, vet inte hur jag jobbar så vi kan ju höras närmre då.



Jag ska gå in och kolla, vart var det du skulle flytta? :P Problemet är ju bara att jag bara jobbat tre veckor på mitt jobb och inte kan ge CV eller något så dom lär ju aldrig låta mig hyra inom en snar framtid :(

2009-05-11 | 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback