Onsdag

Jag är ganska mör i kroppen ska jag säga er, eller ja mör i ryggen i alla fall.
Duktig som jag var så var jag och tränade innan jobbet i morse.
Lite kondition och sen tränade jag ryggen då.

På jobbet gick de bra, fortsatte på lagret och de går sakta men säkert framåt.
På lunchen gick jag till heron åt en god sallad och köpte en glass på vägen till jobbet stod ute i solen och njöt.

Efter jobbet sen fick jag åka med Marika till Rönninge och skulle springa till tåget, snubblade i trappan så knät gör ont, samt foten och ena handen tyvärr men jag hann :P

Nu blir det bara att ta de lugnt, fixa lite i rummet och så.
I morgon är det jobb, efter jobbet åker jag till Robin.
har en gratis biljett.
Kommer till sthlm på lördag morgon då jag jobbar igen.



Hej gumman.

Mår du bättre?

Du måste fan säga åt Marika att svara på mitt sms och komma och fixa naglarna! :)

Kramkram

2009-03-19 | 06:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback