JAG FICK DEN :D

Åh vad glad jag är.
Jag fick lägenheten jag var och tittade på i tisdags.
Så på tisdag ska jag till HSB och skriva kontrakt och så :)

Känns så toppen, så hela dagen har jag drömt om lägenheten.
Ensam på jobbet för Johanna är sjuk stackarn :(

På hemvägen var de snökaos så jag åkte inte till Robins match var massa bussar inställda i Farsta och så.
Så jag åkte med Lena till tumba sen åkte jag hem :)

Nu sitter jag här mätt och belåten, sitter och myser i sängen och väntar på Robin som spelar match, enligt datorn så står de 2-2..
Och enligt datorn har Robin gjort mål.
Jag missar de jämt.


Tittar på första säsongen av How I met your mother


Grattis till lägenheten! :0)

2009-03-27 | 22:01:13

Hej!



Vill du vinna en goodiebag fylld med smink, smycken mm?



Kika in här isf:

http://blogg.daredesign.se/#post38



Ha det bra :)

2009-03-28 | 14:25:14

Grattis Anna :)

2009-03-30 | 14:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback