Jag och ugnen är inte vänner längre...

sitter i köket nu och svär åt min ugn.
Håller på att göra ordning middag och matlåda.
startar ugnen och väntar på att de ska bli varm och då ryker de uppe i luckan vid spisen öppnar ugnen och röken bara väller ut.
Efter mycket om och men, 3 öppnade fönster plus balkong och fläkten på högsta är röken snart borta.
Sparkade lite på ugnen och försökte igen provade ett annat alternativ på den så nu hoppas vi på att det går bra och att brandvarnaren inte går.

Sen har jag även bråkat med min bank.
I måndags var jag ju nere och och sa att min dosa inte fungerade, han som jobbade på banken envisades om att skicka ett nytt kort och att det skulle fungera, nu har jag det nya kortet...
MEN DE FUNKAR JU INTE!!!
Så fick tag i supporten och de skulle skicka en ny dosa.
Jag har ju räkningar som väntar liksom....


Bokat tvättstuga på fredag morgon innan jag åker till Robin.
Måste tvätta arbetströjorna osv.. :)

Nä känner att detta inte är min dag idag.
Nu ska jag se om jag får ut maten ur ugnen...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback