Hemma hos mamma

Sitter jag i mitt "gamla" rum igen då.
Känns lite konstigt faktiskt att vara här.

Regnet det bara öser ner fortfarande usch, skönt att vi åker till värmen i morgon.

Acke vart jätteglad att se mig och Robin igen, han studsade nästan :P


sv: Tack, åh vad härligt det låter. Ha det så skönt i värmen. :)

2009-06-19 | 18:29:23

Visst är det sjukt hur snabbt man anpassar sig och känner sig hemma hos "sig själv" på en gång? Men man bara älskar känslan... Äch nervös ska du inte vara :) hatar att landa för att det tar tid och jag har otroligt lätt att få extremt lock. Men annars är det ju grymt - ÄLSKAR starten när det bara drar iväg. Lovely! Sen tar det ju inte så jättelång tid att åka dit ni ska, det är skönt :) Okejdå det kan väl räcka att du solar lite åt mig.. hihi. Kram - Glad midsommar!

2009-06-19 | 18:48:04

Var förbi Stalands idag, tänkte på dig! Vi ska nog köpa en soffa därifrån faktiskt. Dock tror jag att den bara fanns i haninge hrm..men vi lär nog komma förbi igen för ni har ju riktigt fina saker där.

2009-06-21 | 21:33:32

Hur underbart har ni det då? :D Åh jag vill ocksåååå! Fast det är iof gaaaaaalet underbart väder här hemma. Kram

2009-06-26 | 06:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback