Vilken dag :)

Nu är jag hemma, eller ja varit hemma runt 1 timme ungefär men fixat lite här i köket där jag sitter så.


Åkte iväg till Nacka med Marika och Isabella, de handlade skor haha och sen blev de såklart lite annat.
Själv köpte jag två tunikor, eller ja den ena tycker jag är mer ett linne så.
Sen vart det donken till lunch.
Åkte hem och tittade på Marikas jättefina lägenhet, gillade den väldigt mycket faktiskt.

Sen har jag gått ett varv på stan, suttit vid kanalen och ätit glass.
Även varit på biblioteket och lånat en bok och två cd-skivor.

Nu håller jag på att tina kyckling sen blir det wook med kyckling, nudlar och lite annat gott. :)


Vilken dag! Kyklingwok låter ju gott, måste jag nog göra imorgon. :)

2009-07-29 | 20:46:13

sv: Jag brukar köra "skåpstädarwok" och slänger i det mesta i grönsaksväg som finns i kylen och kyckling eller fläskfile och så använder jag oftast en Hoisin sås eler Oyster sås så allt blir sådär härligt gott och smakrikt.

2009-07-29 | 21:17:15

Jag vill också shoppa!

2009-07-31 | 00:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback