Söndag

Vart inge bloggande igår.
Jobbade som sagt 10-18, sen åkte vi hem till mamma och åt middag.
Tog med oss en byrå jag har haft i rummet och så.
Sen handlade vi lite innan vi åkte hem.
När vi kom hem låg vi och tittade på film det vart "På andra sidan häcken"

Sen höll jag på att somna i soffan så det vart att lägga sig.

I natt väsnades de massa här ute, några stod och skrek "MEN DURÅ".
Sen var de en bil och jag vet inte vad.

Idag är det jobb mellan 11-17.
Robin åker hem sen ikväll.



"På andra sidan häcken" är en av mina favoritfilmer, jag är helt kär i Hammy den hyperaktiva ekorren.

2009-07-26 | 11:09:21

Haha bara vänja dig gumman, du bor i Södertälje nu ^

2009-07-27 | 07:19:08

"Men durå" är världens bästa argument

2009-07-27 | 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback