Onsdag :)

God morgon gott folk.
Hoppas ni sov bra i natt och är pigga idag.

Jag kunde inte somna först igår låg och vred och vände på mig i den stora sängen.
Till slut gav jag upp och hämtade Robins parfym och sprutade lite på ena kudden, satte igång fläkten.
Sen somnade jag som ett litet barn och sov hela natten faktiskt utan att vakna.

Nu sitter jag och har precis ätit frukost och kollar nyheterna.
Ska snart hoppa in i duschen och fixa i ordning mig.

Jobb idag som gäller och 7 dagar framåt, är ledig igen på onsdag och torsdag.


När tänkte ni flytta ihop egentligen? ;)

2009-07-22 | 08:49:52

Shit, jobbigt att jobba 7 dagar i streck. Man behöver vila! Jag var INTE pigg imorse haha, men haft en bra dag på jobbet så tröttheten glömdes bort :)

2009-07-22 | 20:02:16

Ja men det kan jag också bli av dom där låtarna :) men som sagt, tycker inte om när dom gör om dom till svenska. Nono dom ska vara på engelska!

2009-07-22 | 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback