Ny människa =)

De var riktigt skönt att ta ett bad, bara ligga i badkaret och lyssna på lite musik skönt :)

Nu hade jag tänkt mig och spela lite tv-spel sen sova :)
Så det blir nog inga fler inlägg av mig idag.
Vi Hörs i morgon :)



SV: ja det gör jag :) du då?

2009-07-30 | 01:36:06

Låter härligt :) själv fick jag p-böter igår haha så jag tar INTE bilen till jobbet idag.... så åker kommunalt hem och ska be Johan hämta mig på station 10 över 6 och då kan du komma hem till oss klockan 7 :) Funkar fint? Om det inte skulle funka så smsa, men skulle va grymt! Brolundavägen med 760 från södertälje C tar man så guidar jag dig den lilla biten från bussen till oss därifrån :)

2009-07-30 | 06:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback