HEMMA :D

Nu gott folk är jag hemma igen och det regnar.....

Semestern har varit helt underbar typ 39 grader i skuggan.
Jag är inte JÄTTEBRUN, men det var inte meningen med denna semester heller.
De var att få ta de lugnt, vila ut och bara vara med min älskling.
Vi har legat och latat oss vid poolen, på stranden.
Gått shopping gatan upp och ner, varit på marknad och massa kul.
varit en seg hemresa dock, vart upphämtade från hotellet 01.40 (svensk tid)..
Planet gick 05.00 i morse var på arlanda vid 9.
Då hämtade min syster och Andreas oss, körde hem oss till tullinge där vi åt och så.
Sen åkte jag och Robin förbi mormor, där mamma var.
sen vart de lunch, handla mat och nu sitter jag hemma hos mig i soffan och tycker det är ganska skönt att vara hemma igen.
Robin är trött efter resan då han ej kunde sova på planet så han ligger och sover en stund nu. :)


Välkommen hem!

Det lät som en helt underbar semester. :)

2009-07-04 | 19:15:40

Välkommen hem igen! :)

Haft en toppenresa förstår jag? BILDER :D

2009-07-06 | 09:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback