Söndag

God morgon på er allihopa.
Hoppas ni har sovit gott och att ni mår bra idag.
Själv har jag och Robin legat och dragit oss i sängen.
Men nu har han gått upp och ska äta lite och fixa.
Han åker som sagt vid 2 tiden idag.

Undrar vad jag ska göra resten av dagen, kolla Emelies match tror jag.
Och annars ska jag väll bara ligga i sängen och dega.

Får väll se när han kommer hem, det känns som att de kommer bli en lång dag idag.


Jag förstår vad du menar!



Just nu känns det inte som det spelar någon roll.

Det enda jag inte orkar är folk som inte bara kan förstå att jag inte har något att ogilla hos honom.

Att det enda jag ogillar är just när det försöker bräcka varandra med historier om hur elak han är.

2009-01-11 | 12:30:39

Åh vad skönt det låter, själv har jag haft tvättstugan sen kl 10!

2009-01-11 | 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback