Sen uppdatering

Idag vart det ett sent inlägg..
Har ju jobbat mellan 10-19, mycket att göra på jobbet och det blir det hela veckan.
Till lunch så vart det pizza hut buffé med johanna och Annika.
Det var gott och trevligt.

Efter jobbet skulle jag åka med Marika hem, men hennes bil startade inte så jag fick ta bussen i alla fall.
Och när jag kommer till älvsjö möts jag av typ kaos?
För att det har hänt en olycka i Tumba så de går inga tåg mellan flemingsberg-rönninge.
JIPPI en station hemifrån.
Så jag fick hoppa av i Flempan och hoppa på 713
Som vart jättefull för att alla trodde det var ersättningsbussen.
JAG VET ITNE HUR MÅNGA GÅNGER CHAFFUÖREN SA DE MEN VISSA MÅSTE VARA TRÖGA!
Tror att man kan stanna mitt i en korsning för de kmr på att de är fel buss, så vi vart jätte sena.
Sen så hade jag en TANT!! bredvid mig, jag satt och läste min tidning och vad gör hon?
JO LÄSER MED!! och det är det värsta jag vet när någon läser de jag gör. SKAFFA EGEN TIDNING!
Så jag börjar bläddra fort och lägger undan den för jag vart så irriterad, hon var ju inte direkt diskret.
Då tar jag fram sudoku istället, men tror du inte hon fortsätter glo?
När jag fastnade så ser man hur hon sitter och funderar och bara vill fortsätta.
MEN TANT LÄGG AV!

Sen så tar jag fram mobilen och skriver ett sms till Robin som lyder ungefär såhär "ja, jag vet och de är jobbigt. Sen har jag en TANT bredvid mig som bara glor på allt jag gör jäkla kärring HAHAHA"

Då fnyser tanten och vänder sig bort :)

Anna 1
Tanten 0


ska snart gå och lägga mig tror jag börjar bli trött.
Sen är min säng så skön :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback