Onsdag,nedräkning och smärta.

7 dagar kvar tills jag får fixa håret!! Woho nedräkning pågår.
Hanna klippte ju mig sist i mitten av november så.

I natt har jag sovit ganska dåligt, har så ont i munnen så jag förstår inte.
Nu har jag försökt äta en macka, det tog 20 minuter plus att de gjorde jätteont.
Samt att jag måste dricka med sugrör, för de gör så ont att dricka.
Ska försöka jobba idag, har tagit en alvedon, men i värsta fall så får jag åka hem.

Så önska mig lycka till så ska jag börja göra i ordning mig för att åka till jobbet.


svar: Vi bor i hyresrätt. HEBA heter föreningen men dom är dyra fast alla lägenheterna håller på att falla sönder. Vi kommer leta efter nåt nytt det här året.

2009-01-28 | 08:52:04

sv: gud vad roligt! låter superballt!

2009-01-28 | 11:58:32

Fy vad jobbigt. är det vanligt att man har så där ont? :O

Förstår det, ska själv fixa frillan i veckan. Känner att det är dax trots att jag egentligen inte har råd. men man måste ju unna sig ibland :)

2009-01-28 | 15:20:06

Tjena tjejen :) Kolla in min sminkblogg! http://makeupartisten.blogg.se

Lägg gärna till mig på bloglovin.com så lägger jag till dig också.

2009-01-28 | 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback