Mot Sängen?

Tror jag ska stänga av datorn och krypa ner i sängen och titta film.
Får liite sovmorgon i alla fall och det kan jag behöva.

Undrar om jag ska fortsätta titta på L-word eller om jag ska se lite buffy?
Det återstår att se.

Behöver inte packa så mycket heller, nån tröja bara, har lite ombyte nere hos Robin så.


Tror jag ska byta rent i sängen innan jag ska sova.
Köpte nya sängkläder idag :D


Du är smart, vet du det?



Jag är bara så fruktansvärt trött på folk som inte kan förstå att även om jag inte gillar vad han gjorde så kommer jag aldrig ogilla honom.

Jag har kommit över det mesta nu, jag känner att jag inte känner honom längre och jag kan inte vara kär i någon jag inte känner. Men jag hoppas på att vi någon gång kommer kunna vara vänner ändå.

Det finns dock trögskallar som inte förstår det.



:)



2009-01-09 | 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback