Måndag

Hemma från jobbet trött och känner mig hängig.
Nu sitter jag i sängen har ätit lite och hjälpt mamma betala räkningarna.
Gick bra på jobbet idag men tror jag kommer bli sjuk tyvärr :(

I morgon ska jag till tandläkaren, USCH!
De ska dra ut en visdomstand då, jag vart så himla dålig sist.
Så jag ska fråga om extra tussar för de blöder länge samt antibiotika fick feber och så.

Annars ser veckan ut såhär

Tisdag: Ledig, tandläkaren
Onsdag: Jobb
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb
Lördag: LEDIG!!!! Finspång
Söndag: Ledig


Nu ska jag boka biljetterna ner till Robin :)



Fy vad jobbigt att dra ut visdomständer. Har lyckats behålla mina även om jag gärna skulle slippa dom.

Lycka till hos tandläkarn.

2009-01-26 | 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback