Måndag

Hej gott folk.
Nu har Robin åkt hem...
Igår efter jobbet så åkte vi och handlade mat och firade Anders.
Det var trevligt och gott sen vart de tårta.
När de hade åkt hem så skulle jag titta lite i köket och mamma skulle in i ett "dragskåp" som vi har, och den dörren ramlade ner i mitt huvud, så jag har väll fått en lättare hjärnskakning.

Så idag har jag bara legat i sängen, har ont i huvudet och nacke/axlar.
Skulle ha jobbat idag, men jag orkade inte.
Så TACK lena som tog nycklarna åt mig.

Sen ringer johanna nu och frågar vilka som jobbar i morgon för hon är jättesjuk.
För hon och Madde skulle jobba i morgon men hon är sjuk.
Jag är ledig men jag vet inte om jag orkar jobba med mitt huvud.
Så har ringt joanna och frågat om hon kan jobba.

Vi får se hur de löser sig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback