Ledig,tandläkaren

God morgon gott folk.
Hoppas ni har sovit gott och är utvilade idag.
Det är inte jag tyvärr, kunde inte somna i natt brukar ha svårt när Robin har åkt men i natt var det helt omöjligt.
Somnade kanske vid 3 eller vad klockan var.

Snart ska jag äta en stor frukost och sen slänga mig i duschen.
Ska till tandläkaren runt 2 och dra ut en visdomstand.
Och jag vill inte, för jag vart så dålig.
Har inte tid med sånt.
Hittat en annan bostadsförmedling med lägenheter nu, ska prata lite med min syster bara tror jag.
Vet ej om jag ska göra en intresse anmälan där eller inte.
Det är inte i södertälje men inte så långt hemifrån.

Men ja vi får se :)



usch åh fy för att dra ut en tand :(

2009-01-27 | 11:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback