Tisdag

God morgon.
Hoppas ni har sovit gott och känner er pigga och glada.
Pigg vet jag inte om jag är, sov halvdåligt i natt tyvärr.
Men det är inte så ovanligt första natten utan Robin.
Men jag är glad idag, de är ljust ute solen är nästan framme.
Har precis ätit frukost, vilket jag nästan aldrig gör på morgonen hemma.
Sitter och tittar på vakna med the vocie.

Idag är det jobb som gäller mellan 10-19.
Är nog jag och Johanna som jobbar idag, hoppas det har kommit in nya grejer och att det inte är problem som ligger och väntar på mig.

Nä ska fortsätta göra i ordning mig och så inför jobbet.
Hoppas Lena kommer idag för jag har inte träffat henne på länge.

Hörs ikväll =)


Går det fortfarande bra på Stalands?

Trivs du? :)

Det är UNDEBRART väder ute!

Vet du vem Maria Oskarsson är?

Hur går det med lägenhetsletandet? :D

Kram!

2009-02-03 | 08:55:05

SV: vi får bli glada de lilla solen ger oss just nu :)



ps, du är utmanad!

2009-02-03 | 13:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback