Söndag :)

Hej allihopa.
Hoppas ni mår bra.
Igår hade jag en bra dag :)
Matchen i Surahammar gick bra, Finspång vann och nu blir det kval, MEN de kan ha tur att slippa det också.
Nu håller vi tummarna.
Sen stannade vi och åt i Örebro, bakad potatis yummi :)
PÅ kvällen vart det melodifestivalen och film.
En ganska skön dag :)

Idag har vi inga planer alls, får väll se vad som händer :)


Hejsan! Jag tänkte bara säga att jag nu har lagt upp en sminkguide på brun/guld/beigevita färger som du ville se :)

2009-02-22 | 15:19:58

sv: ja men vad bra, då har du ju det extra enkelt :)

2009-02-22 | 19:38:20

Jag tyckte väl att du såg jätte bekant ut!

egentligen är det här lite kul, igår så träffade jag en annan tjej som jag gick i samma teater grupp. Tror du hade slutat då iof.. Men Mirjam heter hon iaf :) Du kanske vet vem det är :P lite kul att det blev två stycken på en gång lixom :p



vad gör du nu förtiden då?:D

2009-02-22 | 20:02:22

mm.. men jag tror hon kom efter du hade slutat faktiskt..



njae, jag kom på att jag är nog inte så bra på teater ändå :P haha



jag tar studenten i år faktiskt :D Åkte till Kanada på ett utbytes år så jag måste gå ett till år på gymnasiumet hehe :)

Annars så håller jag på med musik istället :)

2009-02-23 | 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback