Innebandy!! Fibk-tt

Ja då är man hemma från matchen.
Som vart en förlust för Finspång med 5-7 mot Tyresö.

Tråkigt för Finspång men jag får väll "ta av mig hatten" och säga grattis till TT och önska de lycka till serien igenom nu så vi får lite ändringar uppe i superligan.
Det kan behövas.

Och nu kommer lite +/- om matchen.

+
TT´s sjukvårdsledare? som hjälpte Finspångs spelare som efter en närkamp fått ont i nacken osv.
Hon satt och höll i nacken till ambulansen kom. En eloge för det.

TT´s målvakt, Benjamin. Han är grym i mål , en bra och flexibel spelare. Kul och se hur han utvecklas om man jämför när lagen möttes i sthlm.

Finspångs spelare Robin L som gjorde hattrick idag. Som även vart matchens lirare.
Där har ni en spelare som verkligen brinner för spelet.

Och att äntligen hade Finspång turen med sig när det gäller domarna.

-
Spelare i Finspång vägrar släppa bollen.
Som folk sa på läktaren, ett "ego" spel håller inte på den här nivån.
Och kanske en av anledningarna varför det inte går bra för vissa spelare?
För "lagspelet" inte finns för dom.

Ja eller de vart inte så mycket minus egentligen.
Nu håller vi tummarna för Eric som fick åka till sjukhuset efter en närkamp.
Men även för de andra spelarna att de blir friska tills nästa helg för den matchen är viktig.

Sen som vanligt kan jag ju alltid klaga på en person och ni har ju hört hans smeknamn hos mig "Stampe"
Ja, även idag ska han få sig en "dänga" av mig.

Fortfarande NEJ ingen blir rädd när du stampar mot dom när du kommer.
Fortfarande du är inte stor och tuff och det hjälper inte med en dålig attityd och ett fult språk.
Men den största frågan idag för mig är, fejkade du din "skada" för att få uppmärksamhet?
Den funkade tyvärr inte på mig eller några andra på läktaren "åh titta där rullar han ett varv till"
Dina lagkamrater verkar ha sett de förr också eftersom de inte brydde sig så värst mycket.


Nä nu ska jag sluta va så butter på honom, för han kommer inte bättra sig.


Det var allt för mig denna gången, får se när jag kan se en match igen.

// En såkallad "innebandyfru"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback