Torsdag

Idag är jag hemma från jobbet.
Natten var inge vidare och mår sådär idag..
Var iväg till Rönninge och lämnade nycklarna till Marika, sen fick jag en läkartid så åkte upp till vårdcentralen.
Men den läkaren där vill jag inte träffa igen då det gäller magen, "nä jag ser inge fel och de finns inget jag kan göra.."

Inget som är fel när man inte kan stå upp för man har sån kramp i magen?...


Nä nu ska jag bara ta de lugnt, sitter och tittar på tv..


jobbigt att ha ont i magen ;/



Vi bor på andra våningen ;D

2009-12-10 | 20:27:24

ja vi trivs jätte bra :D

Imorgon ska vi till IKEA och inhandla en massa saker och efter det kommer bli mkt bättre. Just nu har vi lite tomt på saker. Ingen soffa eller soffbord tex :)



Trivs du i din lägenhet?

2009-12-11 | 12:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback