Kväller..

Har jag sagt att jag hatar den här dagen?
Eller ja dagens väder.
Kaos när jag skulle till jobbet så jag kom sent...
Väl på jobbet gick det väll bra men det var kallt och så.

Men nu när jag skulle hem.. HJÄLP!
Kommer ut ca 19.02 bussen skulle gå 19.22...
vid tjugo i har det inte kommit någon buss så madde ringer till SL då säger de att bussen åkt en annan väg pga olycka..
Så jag Madde och Angela går ner till Heron mitt i vägen eftersom de inte plogat.
Där nere hinner vi med 707, hoppar av i skärholmen och tar tunnelbanan till Fittja.
Där får vi vänta till 20.35 då bussen till södertälje går.
Så jag var hemma typ 21.15... jag slutade 19.00..

Just nu gillar jag inte snön.

I morgon är det läkarbesök som gäller.


Jag åkte från söder klockan 12:10, jag kom hem 14:45.

2009-12-17 | 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback