Kväller:)

På jobbet gick jag som i en dvala hela dagen, tur att jag inte skulle vara elektriker eller liknande idag då kunde de ha slutat illa.
På lunchen var jag på heron, var helt proppat med folk jobbigt.. Så jag åt grekisk mat sen flydde jag därifrån.

Efter jobbet kom Robin och hämtade mig sen när vi kom hem skulle jag ju ner till tvättstugan för att se om någon hade bytt tid, då var min granne där nere, hon var nästan klar så jag fick "låna" tid till två maskiner tack :)

Så nu har jag tvättat och ätit middag :)


I morgon är jag ledig och det ska bli så skönt :)



Hallåj!

Är du fortfarande sugen på att ge bort den gröna grejen? :)



Har varit så mkt nu de senaste dagarna så hade nästan glömt att vi sa förra veckan eller den som just varit. Hehe...

2010-01-02 | 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback