Torsdag

God morgon allihopa.
Idag ser jag faktiskt solen ute, skönt då jag är trött på regn och rusk.
ska snart ge mig iväg till jobbet.
Men det blir en konstig dag idag då jag ska till läkaren också.
Är så nervös så jag vet inte vad, håll tummarna för mig :)

Så först ska jag till jobbet,sen tillbaka hit till s-tälje och läkaren, sen tillbaka till jobbet och sen ska jag hem från jobbet när vi stänger också.

Ikväll sen ska jag bara ta de lugnt och så, är ledig i morgon och sent ikväll kommer Robin tillbaka. =)

Hittade ingen bild på den nya lampan som kom upp igår så den får jag fota från jobbet :)



det var sol här i morse med, men nu är det mulet å tror regnet kommer när som hest..

2009-08-13 | 19:56:09

sv: Haha ja jag tog bort den extra kommentaren. Ja varför inte, säg gärna till om NI behöver folk. ;)

2009-08-13 | 20:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback