Tisdag

God morgon gott folk.
Vet ni?
Jag är inte så trött idag, mer opepp att gå ut för de jäkla vädret vi har idag.
Men det ska bli bättre redan i morgon och vem är ledig då? :D

jag såg inte klart hela programmet då jag upptäckte att jag hade sett slutet, men jag sov riktigt bra sen, lite svårt att somna fortfarande lite ovan med alla ljud i lägenheten.
Nu ska jag fortsätta göra i ordning mig inför jobbet.
Hoppas min böcker kommer idag.



Hej Anna

Mitt namn ska stå under bildernajag har tagit vart du än lägger upp dom någonstans :) Hoppas allt är bra med dig! (ser att en ligger redan uppe utan namn, ajabaja ;))

2009-08-18 | 12:23:22

Jag är i Stockholm just nu :P Men åker hem igen på torsdag. Absolut kommer jag komma hit flera gånger i höst också, men några datum är ännu inte satta. Det kommer jag planera närmare när skolan har dragit igång igen och jag vet hur schemat ser ut. :)

2009-08-18 | 12:50:50

Det ska stå: Fotograf MissJeni :)

2009-08-18 | 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback