Tisdag.

Åh vad skönt det är att vara ledig.
Började dagen med en lång sovmorgon sov nästan 11 timmar inatt sköönt :)
Vaknade runt typ kvart i 11.
Sen låg jag och Robin och drog oss i sängen.
Åkte iväg och åt lunch på MAX :D
Sen köpte jag Rockband woho, nu kommer det spelas en del kan jag säga er.
Handlade även middag och så.

Nu sitter jag i  soffan, Robin ligger tror han har somnat :).

Så skönt att slappa


SV: haha nej jag hade inte orkat vänta på pocket boken, kunde inte ens vänta tills boken kom på svenska, därför köpte jag de på engelska ;)



jo det är bara bra med mig, hur är det med dig?

2009-08-25 | 15:10:36

Sv: Jasså vilken fusk! haha Nä men vi bor typ tillsammans ändå. Vi letar tillsammans eftersom att vi har tänkt att flytta ihop efter jag gått utgymnasiet =)

2009-08-25 | 16:23:54

JAG VILL OCKSÅ VARA LEDIG!! tillbaka till sängen tack...

2009-08-26 | 06:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback