Söndag, Twilight frågor..

God morgon.
Kom inte i säng så tidigt som jag önskade, först letade jag efter min laddare till mobilen.
Smsar Robin och såklart så ligger den där...
Så jag var tvungen att leta upp min gamla mobil och lägga den på laddning.
Sen låg jag och smsade med älsklingen och läste min bok.
ÅÅH den är så bra nu, men snart är den slut...

Kommer jag kunna hålla mig och vänta med bok 4 tills den kommer i pocket format ?
Är det någon som vet när den kommer?
Och är det någon som läst böckerna på engelska och svenska som rekommenderar de?

Nä nu ska jag göra i ordning mig för jobbet. :)


Superfin blogg du har :D<3

2009-08-25 | 17:21:44

Jag har läst alla böcker både på svenska och engelska (har alla). Och den engelska är faktiskt mycket bättre :)

2009-08-27 | 08:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback