Söndag

God morgon gott folk.
Nu har jag smitit upp ur sängen, Robin sover fortfarande men eftersom min mage inte riktigt vill fungera så gick jag upp sen la jag mig är i soffan istället.
Får se när han tittar upp. =)

Gårdagen var jättetrevlig, möttes inne vid sergels torg, bestämde oss för bio, så vi gick och bokade biljetter sen satte vi oss på café bellmans uteservering och fikade.
Vi såg den nya filmen med Brad Pitt :D

Efter bion traskade vi ner till Vasagatan och åt på Tacobar innan vi skildes åt och åkte hemåt.
Det var trevligt, pratades om en Rockband kväll här hemma någon gång. :)


Haha samma här :) älskling ligger och sover men om 10 min ringer alarmet så då ska jag hoppa på han och mysamysamysa :D



Va snyggo-Brad-Pitt-Bastards filmen bra då?

2009-08-30 | 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback