Onsdag

Hoppas ni har haft en bra dag allihopa.
Själv så var de så otroligt jobbigt att gå upp ur sängen var så otroligt trött i morse.
Robin var så snäll och körde mig till jobbet sen åkte han hem till Finspång eftersom han har spelat match nu på kvällen.

På jobbet gick de bra, mycket att göra och hade roligt.
Katalogen släpps ju i morgon så de är en del att göra.

På lunchen så åt jag på pizza hut, mötte Therese och Andreas där av en ren slump det var trevligt med lunchsällskap.

Nu sitter jag här hemma, har ätit lite och plockat lite i köket.
Magen känns sådär tyvärr.


I morgon är det jobb som gäller sen är det kick-off på kvällen med jobbet.
Sen när jag kommer hem är nog Robin här och väntar på mig :)


Uchdå på magen!!



Härligt värre att det varit roliga dagar på jobbet , då går tiden fort :)



Jag var DÖD igårmorse kan jag tala om och jag ville inte för mitt liv gå upp och jobba. Men upp gick jag och nästan lika trött idag haha. Men ska ju till läkaren så kör bara halvdag, det pallar jag!

2009-08-27 | 06:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback