Nu har...

6eccc69cb0250f4f8e68ce150d526c8f.png

Nu har jag jobbat klart för idag men nu blir de att åka in till stan där de blir liten träff med jobbet. Vet inte om jag kan kalla de kick off men men :) när jag kommer hem är robin hemma hos mig.



Gud vad mysigt att han finns där när du kommer hem :) jättefin färg på håret förresten!!



Nejdå du kan publicera, inga problem. Som sagt, alla tester och allt visade inget ovanligt eller konstigt så det ligger helt och hållet psykiskt vilket var svaret jag inte ville ha eftersom jag inte vill hamna i den gropen igen när det gäller mat och sömn. Men jag får ta tag i mig själv på den fronten så även min kropp och själ kan må topp! :)

2009-08-27 | 19:16:31

Hur va "kick-off"en då? :)

2009-08-28 | 06:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback