Måndag :)

God morgon gott folk.
SItter uppkurad i mitt täcke i soffan.
Ska snart fixa de sista, ska vara hos läkaren som sagt 08.00.
Hoppas det är en bra läkare då jag är ganska trött på de som var på min gamla vårdcentral.

I natt sov jag ganska bra faktiskt, lite trött eftersom jag var tvungen att gå upp tidigare en jag brukar.
Lite planering för veckan

Måndag: Jobb + läkare
Tisdag: Jobb
Onsdag: Jobb
Torsdag: Jobb, Finspång?
Fredag: LEDIG, Finspång
Lördag, LEDIG
Söndag LEDIG


Skön med hel helg ledig :) nu håller vi tummarna att älskling får BMWn såld och förhoppningsvis inte för mindre än en tusenlapp mindre än han satt ut den för och att det blir landet för min del imorgon!!! :D Hur gick det hos läkarn?

2009-08-03 | 11:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback